tisdag 30 november 2010

vacker vinterdag

Hej!

Idag har vi en gnistrande vacker vinterdag med rejält med snö och solsken. Så vackert och barnen fullkomligt älskar det! Vitt inne, vitt ute - kan det bli bättre? :)) Det händer att jag ärver eller får möbler som ingen vill ha. Med ett lager vit färg kan det mesta bli fint! Bordet på bilden har jag fått av mina föräldrar, men det kommer ursprungligen från min mammas farmor och farfar (tror jag :)). Jag har alltid älskat detta bord, ända sedan det stod hos min mormor, så jag är så glad att jag har fått det nu! Det hittade verkligen sin plats i vårt nyrenoverade vardagsrum. Några hyacinter i en gammal vit skål får stå för det juliga inslaget. Jag gillar när det är enkelt!

Kram Jenny




2 kommentarer:

Johan sa...

Hoppas allt är bra.....
Älskar dig.....

Johan

Industri house sa...

Ett jättefint gammalt bord!passar ju perfekt där det står.Underbart med alla hyacinterna!!!kram jessica