söndag 26 december 2010

Annandagen 2010

Hej!

Så var julen nästan över för den här gången! Våra älskade barn sover nu sött i sina sängar, så nöjda och glada över alla sina julklappar. Idag har barnens farmor och farfar varit här, vi åt middag tillsammans och sedan blev det julklappsutdelning. Som vanligt börjar jag redan tröttna på "julpyntet", så risken är stor att det försvinner efter nyår (senast :)). Men några saker som får stanna kvar under hela våren också är mina älskade zinkhus. I år har samlingen utökats med ännu ett hus, det fyrkantiga på bilden nedan. Det huset kommer ifrån "Julias vita drömmar", övriga från "Änglabacken". Jag gillar verkligen kombinationen zink + vitt. Det händer något, samtidigt som det är enkelt och fint. Nu väntar soffan, en gosig pläd och en bra film på mig!

Kram Jenny



1 kommentar:

Industri house sa...

God fortsättning!!Håller med dig om
att man börjar redan bli lite trött på julsakerna,ändå kan jag inte påstå att jag tar fram massor med julpynt direkt!lika mysigt som det är att ta fram julsakerna,lika härligt är det att ta bort det!!!
Nu börjar jag så smått längta efter alla fina vårlökar såsom pärlhyacinter m.m...Må så gott!kram jessica.