tisdag 14 december 2010

tisdagsshopping

Hej!

Idag har jag inhandlat den allra sista julklappen! Åh vad skönt det känns! När jag ändå var i Växjö hann jag givetvis med en tur till mina ljuvliga vänner på butik Änglabacken. Förutom att det är en superfin butik arbetar världens underbaraste personer där! Den butiken lämnar man alltid med ett leende på läpparna (oavsett hur mycket som finns nedpackat i påsarna :)) Idag fick några småsaker följa med mig hem därifrån (visar senare).
I vårt kök har vi en liten "köksvagn". I en gammal trälåda ovanpå den har jag samlat sådant som är praktiskt att ha till hands och som samtidigt är dekorativt. Den underbara boken "Vinterns söta" ska komma till användning ikväll, då ska jag baka saffransbiscotti!

Hörs imorgon!

Kram Jenny



2 kommentarer:

Betty sa...

Javisst är det härligt med ett trevligt bemötande annars vill man ju helst inte handla där.

Kram Betty !

Industri house sa...

Visst känns det bra när man handlat
klart alla sina julklappar!Jag är också helt färdig med det, och det känns inte helt fel!!Ha en fin vecka,kram jessica.