måndag 13 december 2010

Lucia

Hej!

Idag har vi en gnistrande kall luciamorgon, det bet rejält i kinderna när jag och barnen gick morgonrundan till skola och dagis. Nu har jag och lilla L tänt i kakelugnen, värmeljusen brinner och kaffet doftar underbart! Det är verkligen en vacker vinter vi har! Ikväll väntar luciafirande i äldsta dotterns förskoleklass. Nu ska jag fortsätta att njuta av vintern genom fönstren och fixa med lite vardagsbestyr som tvätt, dammsugning och annat kul!

Ha det bra!

Kram Jenny


knopphängaren i hallen i "julskrud"

2 kommentarer:

Härligt hemma sa...

Ja, visst är det en härlig dag, här väntar oxå luciafirande i förskoleklass ikväll :). Lingonkransen är så fin, önskar att jaf hade fixat till några sådana, men icke. Ha en fortsatt skön dag!
Kramar Madeleine

Lantligt i smultronbacken sa...

Vad roligt att du hittade in till mig för nu hittade jag även in till dig. Kul!

Kram Teres