fredag 18 februari 2011

busiga pasteller

Hej!

Idag är jag så glad för jag har fått se resultatet av helgens fotografering. Det blev så underbara bilder! Jag undrade nästan vem som bor där ;) Nu längtar jag ännu mer efter en ny och betydligt bättre kamera! Inte för att jag skulle kunna mäta mig med Tittis fotografkonst, men ändå.... Barnens rum fick såklart vara med på bild och de var så stolta över att få visa upp sina krypin. Idag får ni se några bilder från rummet som T och L delar, men tyvärr är det inte bilder som Titti tagit, så ni får hålla tillgodo med mina, tills jag får klartecken om jag får visa de andra bilderna...

Hoppas ni får en riktigt fin fredag!

Kram Jenny






Kanin och vagga från underbara Maileg



Loppisfyndade och supersöta plagg



Bordet är dukat för tårtkalas!



Här sover lilla L, snart 2 år! (åtminstone var det tänkt så;))

8 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!

Vad härliga bilder! :)
Du är ju också så duktg på at fotografera men visst skulle man önska sig en bättre kamera!

Vad fint ni har! :)
Vi har också den prickiga servisen :)
Det serveras kaffe flitigt av dom ! Och I är kocken :)

Ha en fin fredag!

Kram Sirpa

Ps... nu måste jag måla, mannen och barne har åkt till simhallen :)

LOPPISLIV sa...

Vilket sött barnrum! Gillar den ljublåa tapeten och den röda lilla pallen är ju helt bedårande söt!!Kram P

Lantligt i smultronbacken sa...

Gulligt barnrum och så härligt med en Mailegkanin. Jag är väldigt svag för Maileg och har redan lite här hemma.

Ha en trevlig Fredag

Kram Teres

Mina drömmars hus sa...

Härligt härligt!
Ha en störtskön fredagskväll
AC

Vita små hjärtan sa...

Så fint! Å vilket gulligt litet tårtkalas!
Ha en fin lördag!
Kram Agnetha

hemma hos lilla mej sa...

Åååå så fint massor av söta och gulliga saker.Vilket sött litet tårtkalas.Önskar dej en härlig lördag.Varm kram Rita ♥

I mina gömmor sa...

Väldigt mysiga bilder, vaggan är så söt!

Kram Malin

Helena - ullvi32 sa...

Men så gölligt, fina detaljbilder och den röda lilla pallen var ju bara pricken över i'et! =)