måndag 7 februari 2011

Här har ni mig!

Hej!

Efter några önskemål om att få se ett ansikte bakom bloggen "Madonnaliljan 21" får ni idag se mig från min bästa sida :) Bilden är mitt bröllopsfoto (givetvis är även min man med på fotot, men han verkade inte så sugen på att vara med här på bloggen). Så ni får hålla till godo med bara mig :) Vi gifte oss för 7,5 år sedan och den dagen är fortfarande ett underbart minne. En mycket passande present som vi fick då var några delar ur Västergårdens keramikserie "bultande hjärtat", samlingen har nu utökats med några delar till. En favorit är kannan på bilden nedan. Nu är det hög tid att ta tag i en ny vecka!

Hoppas ni får en fin start på den nya veckan!

Kram Jenny


Jag, sommaren 2003



favoritkannan fylld med ärvda silverbestick



En silverbricka på vårt matrumsbord rymmer bl a bestick och porslin

11 kommentarer:

Hildas hem - Sofia sa...

Så vacker! Du ser ut som en filmstjärna :)
Bröllopsdagen är ju ett underbart minne!
Jag älskar den där keramiken. Idag blir det faktiskt keramiktävling i min blogg. Välkommen!

Jag önskar dig en härlig måndag! :)
Kram Sofia

Vit dröm sa...

Vilket vackert brudfoto!
Den där keramiken är underbar, förstår att du gillar den:)
Ha en toppenstart på veckan!
Kram Anna

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon Jenny !

Och tackför att du visade dig !
Så kul att träffas och vilken vacker brud du är!
JÄTTE FINT BILD MED DIG ! :) och du är så söt.

Visst är det ett minne för livet ...
Vi har varit gifta sedan 1996 . Så några år har det blivit, 15-år blir det i år !

Visst är keramiken fin, jag ska fortsätta att samla på den serien. Jag har bara dom 2 kopparna från Julas .

Ha en riktigt fin måndag och tack ännu en gång att vi fick se dig i den vackra bröllopsdagn!

Kramar Sirpa

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad vacker du är.Bara så fin.Kul att ha som kärt minne av en stor dag i livet.Ha en härlig dag.Varm kram Rita ♥

Industri house sa...

Så jättefin bild på dig! Underbart fin håruppsättning!!! Tack för fina kommentarer om min dotters rum. Ha en riktigt fin dag Jenny, kram jessica.

Norregård sa...

Hej!!
Kul att få en bild av Dig!! Superfint;o)

Kram Malin

I mina gömmor sa...

Hej
Vad roligt att få ett ansikte på dig! Du ser faktiskt ut som jag trodde! :-) Fint foto på dig, du är verkligen vacker!
Ha en fin kväll! Malin

Härligt hemma sa...

Vacker bild på dig, alltid kul att se ansiktet bakom bloggaren .). ja visst är kannan fin, det är så härligt med keramik!!
Kramar Madeleine

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll ellr natt är det ju snart!

Jag halv sover på soffan med datan på knät! :)
Jag håller med dom andra och att jag tänkte på dig som du ser ut! :)

Jag vet att du gillar vitt porslin som jag och det hadde Marie gott om!

Det är abslolut värt att ta en åktur till Hjo men kan rekommendera när det blir lite varmare !
Ha en fin tisdag!

Jag ska försöka slita mig från datan och lägga mig!
Jag har en lång ensam vecka framför mig och det är nog viktigt att mamman är utvilad!

Kramar Sirpa
Ps... sov gott!

Tina - www.Vintage-Blog.dk sa...

Hej jenny
Så fin blog og skønne billeder ;o)
Glæder mig til at følge din blog
Klem fra Tina

Älskade pion sa...

Alltid roligt att få se hur den ser ut som har bloggen,du var såååå fin på kortet.;)Fina saker du visar.Ha en härlig dag vännen.Kram Ulrika