fredag 11 mars 2011

lite nytt!

Hej!

Fredag och riktigt fint väder, kan det bli bättre? Jag har verkligen sett fram emot den här helgen, som ligger ganska oplanerad framför oss. Efter en väldigt intensiv vecka känns det som om det är precis vad man behöver. Hoppas att ni inte tröttnar på att se bilder från vårt sovrum, det har blivit mycket därifrån på sista tiden :) Nu ska jag fredagsfika lite med mina små älsklingar och fixa lite fint inför veckans skönaste kväll! Och imorgon är det Melodifestivalen, inte dåligt det heller;))


 Hoppas ni får en riktigt skön helg!

Kram Jenny



Min älsklingshörna i sovrummet, som förändras ofta ;)




En ny, fin krok inhandlades på "Bettys" i Borås



Vita nattplagg passar fint i sovrummet.



Ljuvlig lykta från "Julias vita drömmar" och en enkel glasburk med ett blockljus i.



Mina älskade tofflor tillsammans med en vit kjol med vacker spets.

4 kommentarer:

Lilla Lycksta sa...

Härligt att det äntligen är fredag. Du visar så fina saker och du kan inte trötta ut oss med dina fina bilder från sovrummet. Ha en trevlig helg.

Kram Camilla

Vitt för själen sa...

Jättefina bilder!!

Ha en toppen helg :)
Kram Sophia

Fröken Fräken sa...

Stämningsfullt! Och jag känner mig också jättetrött mest hela tiden.. när kommer våren och vårenergin egentligen?

johanna sa...

Härliga bilder!!!
Hoppas ni får en riktigt skön helg!
KRAM