tisdag 19 april 2011

Längtan

Hej!

Visst är det konstigt? Ibland önskar man inget hellre än att få en stund för sig själv och när man väl får det så känns det så tyst och ödsligt. Våra stora tjejer C och T har varit hos sin älskade "mommo", min bror, och övernattat. De älskar att vara hos honom och har det hur mysigt som helst där. Lilla L får snällt stanna hemma hos oss ett tag till ;)) Det var så tyst här hemma och vi nästan tävlade om de få sysslor som fanns att göra ;)) Ikväll blir ordningen återställd igen! ;) I helgen som gick målades ännu en sak i favoritfärgen, nedan ser ni resultatet.

En solig och fin dag önskar jag er!

Kram Jenny



Jag har flera sådana här korgar och nu fick en bli ljust grå!



Kuddar, plädar och täcken förvaras här i




8 kommentarer:

jessikan sa...

Men lite skönt är det att ladda batterierna... jag minns när mina tre tonåringar va små, då va de gott att dom var hos mormor eller farmor UTAN att man skulle göra nåt speciellt vilket det ofta är om man har barnvakt.

Kram J

Villa Björkenäs Backen sa...

God Morgon!

Visst blir det så tyst...
Vi har dim stora barnen hos sina kompisar och dom 2 små hemma men det blir så tyst och tomt. :)
Igår var vi hos våra goda vänner och åt grillat. Och då var det också så tomt och konstigt utan dom. :)
Men dom kommer här på eftermiddagen och då är ju allt som vanligt med det är nog bra att vara från varandra i mellanåt.

Jätte fint med korgen, jag vill också hitta såna på sommar Loppisar som mycket annat :)
Det r klart att vi ska försöka ses nu här till Våren och sommaren :) :)
Kommer du Till Marie 7.5 ?

Ha en jätte härlig dag och njut av ledigheten!!!

Kram Sirpa

dagdrömmar i vitt sa...

Fint vilken bra idé. Jag ska nog leta en sådan korg och lägga lite täcken i. Vet aldrig var man ska ha dem annars:)
Kramkrma / Nettan

Tina sa...

Så fint du har målat den, blev snyggt med grått.
Jag är nog lite korgtokig. Kan inte låta bli att köpa på loppis om det dyker upp någon..

Ha en härlig dag i solen!

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej!
Så fint med monogram o så vacker korg.
Här hemma njuter vi av mysigt påsklov.
och vilken tur med vädret vi fick!

Ha det gott
kramis Tina

Lantligt i smultronbacken sa...

Jättepraktiskt och fin förvaring. Jag ska spraya några ute snart jag med, har samlat på mig under hela vintern.

Kram Teres

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Jättefint..:)
Vill ha!!!

Önskar dig en fin kväll
Kraam Susanne

rustik charm sa...

Så fin korg:)Fint att måla den grå. Passar jättebra till allt det vita.
Ha en härlig påsk.
Kram Kristina