tisdag 26 april 2011

Lekstugan

Hej!

Hoppas ni har det fint i det underbara vädret!  Här är det full fart fast jag har lov, man är aldrig sysslolös med tre barn ;)) Som utlovat kommer några bilder från flickornas lekstuga idag, där stora tjejen C och en kompis just nu leker för fullt, mysigt!

Ha det fint!

Kram Jenny



Dukat för kalas!



Lilla köket där man kan baka och laga mat till kompisarna eller dockorna.



Här är mysigt att fika, på låtsas eller på riktigt ;)


Här står jag i dörren och fotar.

9 kommentarer:

jessikan sa...

vilken liten flickdröm!! jättesöt stuga.
Kan tänka att det kommer att övernattas där i sommar :)
Kram J

Kickan Style sa...

Vilken söt lekstuga...om man ändå hade haft en sån när man var liten!!
Trevlig början på veckan.
Kram Kristina

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll!

Aj just du är ledig efter påsk :)
Vad fint ni har i erat lekstuga och jag vill också ha en till lilla Ida!
Men först ska jag fixa klart hennes sandlåda,
Har krävt och slitit medden så snart kan vi fixa en ny och nytt sand.
Det var en gammal blommlåda... bra träning för mig :)

Vad du är rar, tack för dina rara kommentarer:)

Ha en fin kväll!

Kram Sirpa

Tina sa...

Den lilla servisen ser ut som flugsvampar, så himla gulligt! Där kommer hon säkert att trivas fint.

Ha en bra kväll!

Hildas hem - Sofia sa...

Så himla mysigt det ser ut! Den där servisen har en vänninas dotter och den är ju bara så söt! Undrar varför man alltid tycker att allt är så gulligt så fort det är i miniatyr?! :)

Förstår om barnen trivs där :)

Jag önskar dig en fortsatt fin kväll!
Kram Sofia

Industri house sa...

Å så fint dom har det i lekstugan, helt ljuvligt =) och det där röd/vit prickiga porslinet var bara så fiiiinnnt! Stor kram jessica.

Madeleine sa...

Hur fint som helst! Själv har jag tre pojkar, så har är det en träkoja med kamoflagenät som gäller...

Hammarsbacken sa...

Men vad mysigt . Vilken lycka för barnen att ha ett eget "hus". Tänk om man ändå haft det när man var liten... Kram Sonja.

LOPPISLIV sa...

Ohhh så söt liten lekstuga, vilken dröm för en liten tjej att kunna servera "kaffe" där. Underbart med den röda servicen också. Kram P