lördag 28 maj 2011

Bakluckeloppis

Hej!

Hoppas ni haft en skön lördag! Jag har passat på att rensa skåpen på allt som inte används längre här hemma. Det som rensats ut ska jag ha med mig, och förhoppningsvis sälja, på bakluckeloppis i Växjö i morgon. Sånt gillar jag, att bli av med sådant man inte längre använder och att andra kan fynda och ha nytta av sakerna istället. Nedan ser ni ett urval av det jag ska ha med mig i morgon. På några bilder syns också dagens loppisfynd, några fina tallrikar i nya favoritfärgen syrenlila. Det blir nog sommarens accentfärg hos oss! Hoppas ni får en riktigt fin lördagskväll. Vi hörs i morgon igen!

Kram Jenny



Dessa assietter fyndade jag på Lions loppis i förmiddags för några kronor styck.



Så här ser det ut i vårt matrum just nu.



Och så här såg det ut för några timmar sedan ;)



Kanske vill någon köpa en skolplansch?



En salig blandning av saker;)



Och ännu fler saker;))

1 kommentar:

Unknown sa...

Oj så många fina saker du ska sälja! Det får du säkert sålt. Har nästan likadana assietter.

Ha en fin kväll!
Kram Anna