lördag 4 juni 2011

Lördag

Hej!

Bland mina fynd från i onsdags fanns två underbara örngott med vacker spets och ljuvliga monogram. Jag kan aldrig låta bli att köpa sådant trots att jag har en hel del. I vårt hem används gamla lakan och örngott till allt från gardiner till kuddfodral och ren och skär dekoration;) En trave gamla örngott är otroligt dekorativt och ger ett fräscht intryck tycker jag. Ett av örngotten hamnade i hallen som kudde på min trädgårdsstol. Vackert och otroligt prisvärt;) Nu hoppas jag på ännu en fin dag i trädgården.

Hoppas er lördag blir riktigt fin!

Kram Jenny



Vacker spets.



Det fina örngottet ger ett mjukt intryck bredvid den ruffiga zinkhinken.



På knopphängaren i hallen hamnade hjärtat jag köpte i onsdags. De gamla barnkläderna är loppisfynd och gåvor.

Inga kommentarer: