söndag 31 juli 2011

Loppis och nära och kära

Hej!

Nu har det varit tyst några dagar här på bloggen, jag har prioriterat familj och nära och kära. Idag tog jag och mina bröder en tur till Moheda för att vara på plats när Östregårds antik- och loppis öppnade. Det är i det närmaste en komisk syn när folk rusar in vid 12:00, riktigt så gripen är inte ens jag;)) Men jag hittade sååå fina saker. Några visar jag nedan och resten kommer en annan dag!

Ha en fin söndag!

Kram Jenny



Dessa ljuvliga barnskor var det första jag spanande in!






En gammal potatiskorg fick också följa med hem!



Bara "skelettet" blev kvar;))



En glasfalska med etiketten kvar fyndades för en femma.



5 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Vilka fina saker, underbar barnskor och glasflaska kan jag gärna ta;)....Kram J

Tinas bo sa...

Vilka underbara saker du fyndat!

ha en fin söndag

Kram Tina

Lilla Lycksta sa...

Hej Jenny!

Jag har hört talas om loppisen i Moheda. Vilka fynd du gjort! Jag blir så avis :) på de små söta barnskorna. Ha en fin fortsättning på semestern tillsammans med din familj.

Kram Camilla

Natalie sa...

Hej Jenny!
vilka fina fynd du gör! Hoppas ni har en fortsatt skön ledighet. Själv börjar jag jobba imorgon så nu kommer väl solen till Skåne! ;-)
kram, Nat

Tina sa...

Härliga fynd!
Måste till Moheda snart...

Kram!