måndag 4 juli 2011

Sådant som man blir glad av

Hej!

Vilken fin helg och vilket underbart väder vi haft! Nu är jag ledig en vecka till med barnen, sedan börjar Johan sin semester också. Jag blir glad av att tänka på att vi ska vara tillsammans hela familjen i fyra lååånga veckor. Något annat som jag blir glad av är mina nya skor, även de är billigare kopior av något mycket dyrare;)) Nedan ser ni dem, röda och fina!

Hoppas ni får en fin start på den nya veckan, vare sig ni arbetar eller är lediga!

Kram Jenny



Kanske bor det en Lotta på Bråkmakargatan i mig ;))



En färgklick i vår ljusa hall.

11 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

God Morgon Jenny !
Jätte fina.är.dom...
Jag har också.tittat såna i många många år.
Dom kom ju där.2005... Men har inte kommit till skot än.
Hittade i Jeans färgad oxh med en rem bak till.
Kanske det vpre nått.men då är dom.inte lika.gulliga.
Härligt med att få vara tillsammans.
Vi ska.ha 3.5 veclor.men då ska jag jobba lite på nätterna.
Ha en fin måndag och hoppas att ni har fint väder.

Ha en fin måndag!

Kram Sirpa

Villa Björkenäs Backen sa...

Ps...var har du hittat dom? Om man får fråga?

Marie sa...

Jättesöta skor, härlig röd färg som man blir glad av!

Här ska jag också börja min sista jobbvecka, ser också fram emot några härliga lediga veckor med familjen sen. Mysigt!

Kram Marie

dagdrömmar i vitt sa...

Dyra eller billigare spelar ingen roll, skulle vilja påstå att du är smart som tar de billigare, hihi.
Ingen som ser;)
Ja här jobbas det ett tag till. Önskar dig och din familj en härlig semester tillsammans<3
Kramrkram / Nettan

hemma hos lilla mej sa...

Bara så söta med lite färg.Får man fråga vart du hittat dom.Vad skönt att ni får en härlig semester tillsammans.Ha nu en fin måndag.Kraaam Rita ♥

Tina sa...

Jättesöta, provade på SkoBoo i Ullared sist och ångrar att jag inte köpte.
Läste inne hos Hannis var du hittat dem, ska åka förbi i em...

Kram!

Natalie sa...

Hej gumman!
Vilka härliga skor! Och så "du" tycker jag!

Ha en skön dag!
kram

Vit dröm sa...

De är helt underbara, har ett par fast blommiga och min syrra har de där röda, så sköna och till ett bra pris -kan det bli bättre? :)
Ha en bra måndag!
Kram Anna

Lilla Lycksta sa...

Kanonfina skor, precis lika fina som de av dyrare märke.

Härligt med semester och att få vara tillsammans med familjen. Jag ska jobba 14 dagar till innan min semester. Läängtar. Ha en härlig måndag.

Kram Camilla

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll och Hej igwn!

Hoppas.att du har haft en bra dag!
Vi har hunnit med en hel del mysiga sakwr...
Minizoo med.barmen.Så mysigt!
En fika hos en god vän,promenad och lekpark...
Nu har en av dom stora.barnen nattkompis och.jag o äldsta dottern ska mysa...

Kanske får.vi till en träff nu i sommar när ni är lediga.
Har su tänkt åka till Hjo nått i sommar och Maries.butik?

Fina skor. härligy med den färgklicken i ditt vita vackra hem!

Ha en fin Kväll!

Kramar Sirpa

Johanna Stålros sa...

Så fina- de lyser verkligen upp i vardagen! Kram johanna