söndag 7 augusti 2011

Dagens lilla fynd!

Hej!

När jag och lilla Lova var iväg i mataffären i förmiddags passade jag på att passera lilla antikaffären här i Alvesta.  Där hittade jag en söt liten trälåda, men blev velig och åkte hem utan att köpa. När jag kom hem ångrade jag mig givetvis;)) Johan fick offra sig och lyckligtvis fanns den kvar! Jag är dock lite fundersam över den röda texten på lådan, kanske ska den strykas med ett tunt, genomskinligt lager vitfärg? Jag får fundera på det. Den ska hamna i köket i alla fall. Idag har vi haft dagsregn och kurat inne, bakat och bara haft mysigt. Imorgon börjar Johan att jobba igen och då blir barnen och jag hemma ytterligare en vecka. Jag ska försöka att ta vara på tiden innan hösten drar igång på allvar. Ikväll ska Johan och jag se en film och bara mysa.

Hoppas ni får en fin söndagskväll!

Kram Jenny





8 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Superduperfin som den är!!! Vilken tur att den fanns kvar. Kram Johanna

Villa Hvit sa...

Jättefin som den är tycker jag!! Du har en riktig näsa för att hitta fina saker..;) Önskar er en fin filmkväll. Kramkram Anetthe

Unknown sa...

Hej!
Nej måla inte den är superfin som den är. I original. Vi har också varit på loppis idag och handlat en trälåda. Var hos Marie (vita ranunkler). Var där i går men S var med i dag och han såg en träback som han inte kunde släppa. Han åkte dit igen senare och köpte den! Som om det inte vore nog med träbackar, för jag köpte en av Marie i lördags:) Så är det när man inte riktigt kan släppa något. Vilken tur att din låda stod kvar.

Här ska det nog också bli film, det har regnat mest hela dagen.

Kram Anna

Vit dröm sa...

Så underbar trälåda, tycker den är fin som den är :)
Mysigt med film!
Kramar Anna

dagdrömmar i vitt sa...

Det var en fin låda, precis som den är. Du kanske ångrar dig om du målar den? Ha den så där ett tag så känner du nog ganska snart hur du vill ha den ;)
Här ska också filmmysas, hihi
Vad gör man annars en söndagskväll när det är kallt och regnigt?
Ha det så gott<3
Kramkram / nettan

Livet och vardagen sa...

tycker absolut att du ska låta den vara som den är. Kram

Tina sa...

Neeej, måla den inte, snälla!
Den är ju superfin som den är...

Ha det gott!

Jenny sa...

:) Verkar som du inte ska måla på den om man läser dina kommentarer ;) Jag tycker också den är fin som den är! Härligt med mera ledighet, jag har också en vecka kvar tills jobbet kallar...
Ha en skön vecka, kram Jenny