onsdag 3 augusti 2011

S som i sommar

Hej!

Igår tog vi en utflykt till Borås och Borås djurpark. Det blev en härlig dag, även om regnet tittade fram en timme. Det blev även ett besök hos härliga "Bettys" ;) Några småsaker fick följa med mig hem, bl a de fina, gamla bokstäverna på bilderna nedan.

Hoppas ni får en fin dag!

Kram Jenny



Jag fick lite beslutsångest när jag skulle välja bland de fina bokstäverna på "Bettys". Till slut fick ett gäng följa med hem, bland annat dessa S.



Hallen på övervåningen.



Mitt favoritdjur, giraffen. Jag tycker de är så häftiga!



Vår fina Tilde ute på ridtur.



En överlycklig Clara på hästryggen.



Goaste Lova tittar på favoriten elefant tillsammans med pappa.



Clara och Tilde i djurparkens svar på regnkläder;))



Bara huvudet sticker fram på Lova;)) Och i bakgrunden skymtar jag i mina röda favoriter.

3 kommentarer:

Tina sa...

Trots regnet såg de så lyckliga ut, en sån fin dag ni haft!
Jag måste nog åka till Betty's jag med, det var längesedan jag var där..fin bokstav!
Kram

LOPPISLIV sa...

Vilken härlig dag ni fick. När våra barn var små var vi ofta och besökte djurparker. Nu är det jätte längesedan vi var på ett.

Söta bokstäver du hittade på Bettys, det är en affär jag ännu inte besökt men vill gärna dit någongång. Ja beslutsångest det har jag jämt när jag ska handla...hihii

Kram Paula

Johanna Stålros sa...

Fina bokstäver, och så älskar jag djur, så en dag på Borås djurpark låter underart i mina öron. Kram J