måndag 19 december 2011

Julvecka och Vinterns söta

Hej!

Så var vi inne i julveckan, vad fort det har gått! Jag har en del att fixa denna vecka, men jag hoppas att det ska bli ganska lugnt. På onsdag går jag och barnen på jullov. I helgen passade jag på att baka lite saffransskorpor, har nästan blivit en liten tradition:) Enkla och så goda, bra kombination:) Receptet hämtade jag ur den härliga boken "Vinterns söta".


Hoppas ni får en fin start på veckan!


Kram Jenny




Som små solar lyser de, mina saffransskorpor.

















2 kommentarer:

Vit dröm sa...

Ja visst är det underbart att det snart är jul :) Härligt, jag bakade saffransskorpor igår. Smaskens!
Ha en bra måndag!
Kram Anna

Ardisia sa...

Hej! Jag har också funderat på att prova dessa skorpor. Ser jättegoda ut!

Ha en bra julvecka!
Kram Mia