torsdag 29 december 2011

Mina fina!

Hej!

Jag lovade att visa det finaste jag har denna kväll och givetvis blir det då några bilder på mina fina tjejer. Inga materiella ting i världen betyder någonting om inte mina älsklingar mår bra, en känsla jag givetvis delar med de allra flesta föräldrar. Nedan ytterligare några bilder från årets julfotografering. Favoriterna ska få komma upp på ena väggen i trappan är det tänkt. Det kan nog bli fint.

Hoppas ni har en riktigt fin kväll!

Kram Jenny






11 kommentarer:

Anonym sa...

Mina älskade systerbarn är de sötaste i hela världen!!! Korten blev ju så fantastiskt bra! Ses imorgon syster! Kramar

hemma hos lilla mej sa...

Bara så underbart sööööta tjejer har du .Finns inget bättre en sina Älskade barn.Ha en skön kväll Kramar Rita ♥

Johanna Stålros sa...

Fantastiska foton och underbart fina tjejer du har!!! Kram Johanna

Vintage House sa...

Hej
så söta:)

ha en mysig kväll
kram
sandra

Villa Hvit sa...

Vilka fina bilder!! Och naturligtvis underbart goa tjejer.
Barnen är det finaste man har.

Ha en riktigt bra kväll!
Kram Anetthe

LOPPISLIV sa...

Så fina bilder på dina 3 söta tjejer. Just svartvita foton är så stilrent och vackert. Önskar dig en fortsatt fin julhelg och god fortsättning.

Kram Paula

vitadrömmarobusigabarn sa...

Underbara bilder ett minne för livet!!!
Hoppas du haft en jättefin dag
Roligt att få upp bilderna
Många kramar från mig

Vardaxlyx sa...

Kära någon såå söta flickor! Massa kramar till dig denna torsdag!

Weisser Traum sa...

sooo süss die kleinen.
wünsche dir glück und gesundheit im jahr 2012.
herzlichst daniela

Petra-Lantlig Charm sa...

Men så fina kort och vackra flickor du har!!! Självklart är barnen det viktigaste och bästa man har!! Vad vore man utom dom lixom?!

Ha en fortsatt fin vecka och Gott Nytt År till dig!

Kram Petra

Industri house sa...

Så fina kort! Så söta dom är:)) Vill också passa på att önska dig och din familj ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Massor med kramar jessica.