onsdag 28 december 2011

Sött från Maileg!

Hej!

Hoppas att ni har det riktigt fint, både lediga och ni som arbetar dessa dagar. Vi pysslar med lite av varje, men mest tar vi dagen som den kommer och gör det som vi känner för. Idag blir det en liten tur till Ikea, inget stort ska inhandlas men det är ju trevligt ändå. Jag är ju lite smått förälskad i Mailegs produkter, så när jag hittade den söta lilla torkställningen hos Elin (fröken knopp) fick den bli julklapp till lilla Lova.

Hoppas ni får en fin dag!

Kram Jenny





Pasteller i Tildes och Lovas rum. Den lilla hyllan i gräddfärgad plåt är ett loppisfynd.






Jag hängde upp ett par stickade bebisstrumpor, för att visa hur liten och söt den är.

3 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon fina Jenny!

Vaf fint det är med dom små sakerna till Maileg kaninerna.
M sa att dom kan man hitta mycket o Danmark på loppisar....

Fint med den gamla skåpet med.
Vad härligt för er att vara lediga tillsammans.
Vi är också det delvis;)
Det är jag som jobbar nu.

Vilka härliga bilder från dig!
Fint med korgen :) och kuddarna.
Jag har också funderat att beställa såna .
Men sist kom det hem en paket feån Jordgubbar med mjölk.;)
Visar någong dag!

Ha en Jätte fin fortsättning på Årets sista Vecka!
Hälsa din fina familj och njut av dagarna !

Med varma kramar Sirpa

Vitspets sa...

Åhh såå söt .... Kram karina

Vardaxlyx sa...

Hej! Såå söta dem är! Massa onsdagskramar!