fredag 20 april 2012

Fredag

Hej igen!

Denna vecka har det inte funnits någon tid eller energi över till bloggen, men nu så... Min ledig fredag är här igen och jag, Tilde och Lova har storhandlat, så nu är kylskåpet fyllt och doften av färska kryddor fyller köket, härligt! Några pelargonsticklingar, nya Lantliv samt några Barbietidningar (inte till mig då:)) fick också följa med hem, så nu kan vi mysa inne resten av dagen medan regnet smattrar på fönsterrutorna. Idag fyller min mamma år, grattis igen!

En fin fredag och en härlig helg önskar jag er!

Kram Jenny



Härlig pelargonstickling på tillväxt

4 kommentarer:

Industri house sa...

Visst är det härligt att bara sitta inne vissa dagar och mysa..och inte ha så mycket annat inplanerat. Och med allt färdigfixat och varsin favorit-tidning så kan ju knappast helgen börja så mycket bättre :)Ha det gott!kram jessica :)

Maria sa...

Så mysigt det låter...:)
Önskar dig också en härlig helg kram från Maria ♥

Anonym sa...

Önskar dig det samma!!! En riktigt härlig helg. Det går ju att mysa även om det regnar.
Kram
AC

Villa Vinkelhaken sa...

Trevlig helg!! :)

Kraam Jenny