söndag 24 juni 2012

Tankar

Hej!

Ett riktigt långt uppehåll blev det..... Utan att det hänt något speciellt, har veckorna flutit förbi i högt tempo och lusten att blogga har varit som bortblåst. Jag tänker och tvekar en hel del nu vad det gäller bloggen.... Samtidigt som jag tycker att det är roligt att blogga så känner jag hur orken och inspirationen tryter. Kanske vänder det nu när jag gått på en välbehövlig och efterlängtad semester. Det absolut bästa som bloggandet fört med sig är ju de kontakter och vänner som jag funnit genom bloggen, de är jag så glad för! Jag ska absolut försöka bättra mig något med att kommentera också. På inredningsfronten händer inte så mycket, känner ett stort behov av att rensa fortfarande och att bara ha det som jag verkligen tycker om.

Hoppas ni har en fin söndagskväll!

Kram Jenny



















6 kommentarer:

Vitspets sa...

Jättefina bilder ...
Så här års tycker jag att det är svårt hinna med bloggen .
Kram Karina

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej på dig fina Jenny !

Så kul att få höra av dig fina! :)
Så klart så här vi saknat dig här men jag förstår hur du känner .
Kan känna likadant men här bestämt att jag ska inte bli stressad...
Man har mpnga vinter kvällär sen....

Önskar er alla en riktigt fin Sommar och semester ! Njuta och!
Ta hand dom er alla! Vi hörs !
Med varma kramar Sirpa i

hemma hos lilla mej sa...

Bara så fina bilder.Bara så underbart med pioner.Älskar dessa blommor bara så fina.Ha en skön kväll.Kramar Rita ♥

Fia sa...

Känner igen det där, ibland tryter inspirationen...Typiskt nog, nu när jag har både tid o inspiration (är på Öland) så har jag glömt kamerasladden hemma:))Får väl fota m telefonen, men det blir inga vidare kort...Ha en härlig kväll ♥ Kram fia

Anonym sa...

Så roligt med ett inlägg från dig igen med vackra bilder. Förstår hur du känner. Jag känner likadant, det är svårt att hinna med, fast det är ju rätt skoj också.
Önskar dig en fin start på denna nya vecka.
Kram
AC

KNORKAN sa...

Vackra bilder, tycker om fatet! Hoppas du får en härlig måndag. Kram Knorkan