måndag 9 juli 2012

Härlig sommarmorgon och flugskåp till salu

Hej!

Vilken underbar sommarmorgon vi vaknat upp till! En ganska oplanerad dag ligger framför oss, Clara och jag ska ta en tur in till stan i eftermiddag, vi ska inhandla något som ska få förändar hennes rum lite. Nedan visar jag några bilder på mitt flugskåp, som jag nu säljer. Det kommer från Ib Laursen och nypriset är ca 600 kr. Jag säljer det för 200 kr + frakt (ca 90 kr). Bor du i Växjö med omnejd får du gärna hämta det hemma hos mig eller möta mig i Växjö.

Ha en riktigt fin sommardag!

Kram Jenny

Tillägg: Flugskåpet är sålt och ska nu få bo hos en annan bloggare:)


Solen skiner in vid vår kökssoffa. Rutig kudde från Himla.











Flugskåp från Ib Laursen, 200 kr.

4 kommentarer:

Vitspets sa...

Ang Flugskåp !
Kolla din mail
Kram Karina

Fia sa...

Gudars vad skönt att bara ta dagen som den kommer;))
Om inte Karina redan har köpt flugskåpet så gör jag det, direkt ♥
Precis ett sånt jag har letat efter! Kram fia

Johanna sa...

Åh vilket fint skåp, men det är sålt såg jag:)

Ha en fin kväll,

Kram Johanna

Annas hjärtan sa...

Jättefint skåp! Om det inte är sålt kanske du kan maila mig? blom.botheim@gmail.com