måndag 5 november 2012

Jag föll pladask..

Hej!

Häromdagen föll jag pladask för något när jag besökte fina butik Änglabacken i Växjö. Jag har alltid tyckt att Walther och co gör det allra finaste julpyntet och när jag fick syn på de ljuvliga änglavingarna från just dem var jag tvungen att slå till ;) Så fina att jag genast var tvungen att "provpynta" i hallen uppe. Inspirationen fick också en rejäl skjuts när Lantliv och Lantliv jul & pyssel anlände i brevlådan, var de inte alldeles ljuvliga?Jag är nu helt på det klara med hur julen 2012 ska se ut hos oss, tror jag i alla fall;)

Hoppas ni får en fin start på den nya veckan!

Kram Jenny

































9 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

vilka fina vingar...kramis semlan

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon fina Jenny !

Jätte fina ! :)
Så härligt det är med allt inspiartion. Så fint dom hönger där nu.
Jag har också laddadt med många Jul tidningar...mycket fint inspiration.:)
Än har jag inte gett upp hoppet om köket.
Men sakta men säkert blir det bäst;)

Annars kommer ju Påsken med eller hur ? :0

Ha nu en fin vecka och Hoppas att du mår bra med din Familj ! :) En varm kram till Dig

Johanna sa...

Åhhhhhhhhhhhh! Jag som har gått och blivit smått tokig i änglavingar! Har ett par i mindre variant hängande på min gamla stege i vardagsrummet och ett par större åker upp närmare jul! Dessa som du visar var ju helt underbara de med och gav mig ett riktigt HA begär!

Kram Johanna

Frederica sa...

Jättesöta vingar!! :D

Kram

Sommerhuset i bakken sa...

Utrolig fine bilder og veldig søte vinger ;-)

Ha en fantastisk fin kveld!

House and Garden by Bia sa...

Härliga vingar!!
Har ett par änglavingar i fjäder, som hänger i sovrummet...jag samlar på änglar, men nu börjar det lägga sig lite med att samla, fniss.
Passar fint där på hängaren:)
Kram Bia

LOPPISLIV sa...

Helt underbara vingar du hittat!

Jag har också frossat i nya lantliv och bilagan, helt underbara reportage, man får lust att julpynta på direkten :-))

Kraaam Paula

Unknown sa...

Gillar verkligen också walther & Co.
Så fint de blev med änglavingarna!
Hoppas du har de gott!
Kram kram

camilla sa...

åh...oppdaget bloggen din nå jeg....såååå mye fint!:)NYDELIGE bilder!!måtte legge deg til i bloggrullen min med en gang:)!
Ønsker deg en kjempefin uke:)
Klem fra Camilla:)